Dag 11 Elgol - Elgol (rondje Skye) - Reisverslag uit Elgol, Verenigd Koninkrijk van Saskia Wisman - WaarBenJij.nu Dag 11 Elgol - Elgol (rondje Skye) - Reisverslag uit Elgol, Verenigd Koninkrijk van Saskia Wisman - WaarBenJij.nu

Dag 11 Elgol - Elgol (rondje Skye)

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Saskia

11 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Elgol

Sas is aan het badderen, dus grijp ik mijn kans.......
Vanmorgen ben ik voor een full Scottish breakfast gegaan en Sas voor ham en een lekker geitenkaasje, vergezeld met zelfgebakken brood van Clare.
In Broadford Blue Bird, onze motor, verwend met een volle tank euro 98.
De 1e highlight was Glen Brittle, die eindigt bij Loch Brittle met een zwart zandstrand. Een kei gescoord op dat strand voor iemand die deze "spaart". !
Neist Point is de volgende schitterende plek die we gaan bekijken; er gaat een single track road naar toe, dus op de terugweg kun je alles bekijken wat je op de heenrit denkt gemist te hebben.
Wat stukjes weg gereden die zouden passen in een tv-programma als "Weg van de snelweg", met een adembenemende schoonheid.
Dwars doorgestoken, via een "chicken-track-road" naar Portree, met zijn full collered harbour.
Dan werd het tijd om terug naar onze logeerplek te rijden, echter niet voordat we nog een stop bij het haventje van Elgol en nog wat "pikketures" hebben gemaakt.
Shit, ze zet de badderprocedure stop; gauw dit uploaden en net doen of er niks aan de hand is. Iedereen een doeitje en ga over tot de orde van de dag. Ik neem een lekker biertje in pintformaat.......
BTW......voor de ladies geen doeitje, maar kisses.......
Het weer: kan eigenlijk niet beter. Tot 20 graden en strakblauwe hemel.
Wilflife: free range children, chickens, cows, sheep and so on.

• 11 September 2014 - 20:50

Petra:

Nou cees ff snel een kissie terug hoor...:-) heerlijk om te lezen hoe jullie genieten...maar dag 11 al weer...gaat de tijd daar sneller of zo :-) x

• 12 September 2014 - 23:12

Saskia Wisman:

Namens Cees bedankt voor de kus Ptje. En inmiddels hebben we dag 12 al gehad... ja, de tijd gaat hier op de eilanden volgens ons echt vele malen sneller, helaas .....